•  
  •  
 
International Journal for Research in Education

Vol. 49, Issue 2, May 2025

Articles - English

 
 

PDF

Graduate Students’ Use of Artificial Intelligence Applications in Scientific Research: Prevalence and Association with Perceived Impostor Syndrome

استخدام طلبة الدراسات العليا لتطبيقات الذكاء الاصطناعي في البحث العلمي: مدى الانتشار وعلاقته بمتلازمة الاحتيال المتصور

Iman A. Almohammadi, Eradah O. Hamad, Bashayr A. Alqarni, Malak A. Alzahrani, and Jwanaa A. Aljohani

إيمان بنت علي المحمدي &إرادة بنت عمر حمد & بشاير بنت عبدالله القرني & ملاك بنت علي الزهراني & جوانا بنت عبدالله الجهني

123

 
 
 
 
 

PDF

The Degree to which Science Teachers in the Sultanate of Oman Practice Social -Emotional Learning Skills in the Classroom Situation from the Students’ Point of View.

درجة ممارسة معلمي العلوم بسلطنة عمان لمهارات التعلم الاجتماعي والانفعالي في الموقف الصفي من وجهة نظر الطلبة

Abdullah K. Ambusaidi Prof., Mohammed Shahat Dr, Huda M. Al-Dayri Dr., and Abir M. Al-Busaidi

عبدالله بن خميس أمبوسعيدي & محمد شحات & هدى بنت مبارك الدايري & عبير بنت محمد البوسعيدي

354