•  
  •  
 
International Journal for Research in Education

Vol.(46), Special issue, February 2022

Global Perspectives on Teacher Professional Development: Navigating the Pandemic

Global Perspectives on Teacher Professional Development: Navigating the Pandemic

Articles

 

PDF

Mapping the Evolving Teacher Professional Development Landscape in the United Arab Emirates

تحديد ملامح التطوير المهني الناشئ للمعلم في دولة الإمارات العربية المتحدة

Rhoda Myra Garces Bacsal PhD, Najwa Alhosani PhD, Hala Elhoweris Prof., Rachel Alison Takriti PhD, Lindsay Schofield PhD, Georgios Stylianides PhD, Mohamed Alhosani Prof., Ahmed Mohamed PhD, and Osha Almuhairy PhD

رودا ميرا غارسيس – باكسال ، نجوى الحوسني، هالة الحويرص، راشيل أليسون التكريتي، ليندسي شوفيلد، جورجيوس ستيليانيدس، محمد الحوسني، أحمد حمدان، عوشة المهيري

28

 
 
 

PDF

Re-considering Teacher Professional Development in the Pandemic Era: The Uruguayan Case

إعادة النظر في التطوير المهني للمعلمين في زمن الجائحة: تجربة أوروغواي

Denise Vaillant PhD, Mariela Questa-Torterolo PhD, and Maria Azpiroz

دنيس فيلانت - مارييلا كويستا تورتيرولو - ماريا أزبيروز

167

 

PDF

Teacher Professional Development in Hong Kong: Describing the Current Infrastructure

التطوير المهني للمعلمين في هونج كونج: وصف البنية التحتية الحالية

Alfredo BAUTISTA PhD, Yan Lam HO, Thomas FAN, Jerry YEUNG, and Darren A. BRYANT

ألفريدو بوتيستا - يان لام هو - توماس فان - جيري يونج - دارين أيه بريانت

202