•  
  •  
 
International Journal for Research in Education

Vol.44, Issue 3 - October 2020

Introduction

 

Articles

 
 
 

PDF

Teachers’ Implicit Beliefs about Learners' Creativity

المعتقدات الضمنية للمعلمين حول الإبداع لدى المتعلمين

Dr.Huda Soud S. Hindal, Fatemah Saleh Almujaim FM, Athari H. Alkhatlan AA, and Mizna Z. Alanezi AA

د. هدى سعود الهندال & الأستاذة / فاطمة صالح المجيم & الأستاذة / عذاري حمد الختلان & الأستاذة / مزنة زامل العنزي

110

 
 

PDF

The Factorial Structure of the Scientific Curiosity Scale for Grade 9 and 10 Students in the Sultanate of Oman

البنية العاملية لمقياس حب الاستطلاع العلمي لدى طلبة صفي التاسع والعاشر بسلطنة عمان

Ahmed Abdullah alsebaei M.A, Ehab Mohammed Omara Dr, and Mahmoud Ibrahim Abdalla Dr

أ . أحمد بن عبد الله بن بخيت السباعي & د. إيهاب محمد عمارة & د. محمود محمد إبراهيم

182